Regulamin zaliczek
1. Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” informuje o konieczności dokonania zaliczki zabiegu chirurgicznego z obowiązkiem wpłacenia na konto firmowe lub przez PayU zadatku usługi.
2. W przypadku rezerwacji telefonicznej, KLIENT zostanie poinformowany/a o konieczności dokonaniu zaliczki w wiadomości e-mail.
3. Prosimy o dokonanie zaliczki na dane: Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” Anna Czaczkowska nr konta: 89 1870 1045 2078 1073 9698 0001
4. W tytule prosimy tylko wpisać IMIĘ I NAZWISKO + datę wizyty.
5. Czas dokonania przedpłaty (zaliczki) to 24h od rezerwacji wizyty w innym wypadku termin zabiegu będzie automatycznie anulowany.
6. Jeśli zaliczka była wykonana przelewem, a nie przez PayU to w ciągu 24h od rezerwacji zabiegu należy wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres: kontakt@vetnawoli.pl
7. Zaliczka z PayU wpływa bezpośrednio na konto firmowe Przychodni Weterynaryjnej „Vet na Woli” i nie trzeba wysyłać potwierdzeń płatności.
8. Pracownik przychodni zobowiązany jest wystawić paragon na kwotę wpłaconej zaliczki, paragon ten zostaje przechowany w przychodni do wizyty zarezerwowanej przez KLIENTA. Następnie jest przekazywany KLIENTOWI po wykonanej usłudze.
9. Wpłacona zaliczka jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu zabiegu.
10. Kwota wpłacanej zaliczki, odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent/pacjentka dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej, wówczas otrzymuje 2 paragony: na kwotę zaliczki dokonanej przez PayU lub bezpośrednio na konto bankowe oraz paragon na kwotę dopłacaną za usługę.
11. Zaliczka dokonana przez PayU lub bezpośrednio na konto jest bezzwrotna w całości w przypadku:
• jeśli KLIENT nie poinformował/a pracownika przychodni o nieobecności (telefonicznie lub smsem pod nr tel. 534 898 643) na co najmniej 4 dni robocze od ustalonego terminu wizyty zabiegu
• w przypadku odwołania wizyty w terminie późniejszym niż 4 dni robocze przed planowanym dniem wizyty (np. 3 lub 2 dni przed wizytą) Zaliczka jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego KLIENTA.
12. Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconej zaliczki na inny termin usługi. Należy poinformować pracownika przychodni nie później niż 4 dni robocze przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconej zaliczki, wówczas zaliczka nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji.