Regulamin przedpłat
1. Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” informuje o konieczności dokonania przedpłaty (zaliczki) rezerwacji wizyty do lekarza specjalisty z obowiązkiem wpłacenia na konto firmowe lub przez PayU zadatku w wysokości 100% ceny całkowitej usługi.
2. W przypadku rezerwacji telefonicznej, KLIENT zostanie poinformowany/a o konieczności dokonaniu przedpłaty (zaliczki) w wiadomości e-mail.
3. Prosimy o dokonanie przedpłaty (zaliczki) na dane: Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” Anna Czaczkowska nr konta: 89 1870 1045 2078 1073 9698 0001
4. W tytule prosimy tylko wpisać IMIĘ I NAZWISKO + datę wizyty.
5. Czas dokonania przedpłaty (zaliczki) to 24h od rezerwacji wizyty w innym wypadku termin będzie automatycznie anulowany.
6. Jeśli przedpłata (zaliczka) była wykonana przelewem, a nie przez PayU to w ciągu 24h od rezerwacji wizyty należy wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres: kontakt@vetnawoli.pl
7. Przedpłata z PayU wpływa bezpośrednio na konto firmowe Przychodni Weterynaryjnej „Vet na Woli” i nie trzeba wysyłać potwierdzeń płatności.
8. Pracownik przychodni zobowiązany jest wystawić paragon na kwotę wpłaconej przedpłaty (zaliczki), paragon ten zostaje przechowany w przychodni do wizyty zarezerwowanej przez KLIENTA. Następnie jest przekazywany KLIENTOWI po wykonanej usłudze.
9. Wpłacona przedpłata (zaliczka) jest formą potwierdzenia rezerwacji danego terminu.
10. Kwota wpłacanej przedpłaty (zaliczki), odliczana będzie od kwoty ostatecznego rachunku w dniu realizacji usługi. Pacjent/pacjentka dopłaca różnicę po wykonaniu usługi w formie gotówki/karty płatniczej, wówczas otrzymuje 2 paragony: na kwotę przedpłaty (zaliczki) dokonanej przez PayU lub bezpośrednio na konto bankowe oraz paragon na kwotę dopłacaną za usługę.
11. Przedpłata (zaliczka) dokonana przez PayU lub bezpośrednio na konto jest bezzwrotna w całości w przypadku:
• jeśli KLIENT nie poinformował/a pracownika przychodni o nieobecności (telefonicznie lub smsem pod nr tel. 534 898 643) na co najmniej 4 dni robocze od ustalonego terminu wizyty
• w przypadku odwołania wizyty w terminie późniejszym niż 4 dni robocze przed planowanym dniem wizyty (np. 3 lub 2 dni przed wizytą) Przedpłata (zaliczka) jest wówczas rekompensatą za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostanie niewykorzystany przez żadnego innego KLIENTA.
12. Przychodnia Weterynaryjna „Vet na Woli” informuje, że wyraża zgodę na transfer kwoty wpłaconej przedpłaty (zaliczki) na inny termin usługi. Należy poinformować pracownika przychodni nie później niż 4 dni robocze przed terminem zaplanowanej usługi o potrzebie zmiany terminu realizacji usługi z wykorzystaniem wpłaconej przedpłaty (zaliczki), wówczas przedpłata (zaliczka) nie przepada i ustalany jest inny termin realizacji.